barbatilor

Ce trebuie să ştii când alegi să iubeşti o femeie deşteaptă.

   sophisticated__Vol__2_by_BeKissable

  Trebuie să ştii că atunci când alegi să iubeşti o femeie deşteaptă, alegi în acelaşi timp să fii un bărbat adevărat. Asta pentru că o femeie deşteaptă nu poate fi iubită de nici un alt tip de bărbat, pentru că nu poate fi înţeleasă, şi nici nu-i poate face faţă. Vorba americanilor, You Can’t Handle IT!

   O femeie deşteaptă îşi va da seama aproape de fiecare dată când vei încerca să o minţi. Uneori, te va lăsa cu impresia că te-a crezut, doar pentru că a fost o minciună inofensivă. Însă, de cele mai multe ori, va face astfel încât adevărul să iasă la suprafaţă, spus chiar de, surpriză, tine!

   O femeie deşteaptă nu se va mulţumi cu un „te iubesc” spus cu gura plină, ci va căuta să citească acel „te iubesc” şi din gesturile tale. Pentru ea, cuvintele trebuie doar să întărească şi să susţină ceea ce tu arăţi deja. Dacă gesturile vor fi în contradicţie cu vorbele, şi invers, crede-mă, îşi va da seama!

 O femeie deşteaptă este o femeie care vede detaliile, mai mult decât celelalte femei. Şi, de cele mai multe ori, interpretează mai mult decât celelalte. Aşadar, dacă nu îţi plac întrebările şi explicaţiile, nu iubi o astfel de femeie!

  O femeie deşteaptă va şti că atunci când i-ai adus un buchet de flori, deşi nu-ţi stă deloc în obicei, ori ai ieşit cu altcineva, ori ai greşit cu ceva teribil. Totuşi, va lua în considerare şi posibilitatea că poate ţi-ai venit în fire.

 O femeie deşteaptă îşi va da mereu seama dacă foloseşti replici ieftine, şi în loc să o cucereşti, o vei face să râdă. Nu cu tine.

 O femeie deşteaptă mereu se va lăsa cucerită greu, pentru că de cele mai multe ori, bărbaţii care nu vor ceva serios, pleacă. Astfel, se triază şi va rămâne cu cel care contează.

  Când alegi să iubeşti o femeie deşteaptă, trebuie să ştii că ea nu ştie ce înseamnă  jumătate de măsură. Pentru ea există totul sau nimic!

Citeste si:

barbatilor / special pentru voi

Bărbaților, câte ceva despre soțiile voastre!

Se vorbește puțin înspre mai deloc despre transformările emoționale și fizice prin care trece o femeie când devine mamă. Ce...

barbatilor

Bărbaţii de pe vremea tatălui meu

   Astăzi am discutat cu tatăl meu despre... bărbaţi. Era curios să ştie cum se mai comportă în ziua de astăzi băieţii. ...

49 Comments

  • avatar image

    Valentin

    ian. 10, 2014

    Reply

    "Asadar, daca nu iti plac intrebärile si explicatiile, nu iubi o astfel de femeie" - ai spus-o ca si cand cineva si-ar putea alege cand sau de cine se indrägosteste! Dar trecand peste asta, am citit un alt articol frumos, pentru care te felicit! :)

    • avatar image

      Alina

      mart. 21, 2015

      Reply

      Mulţumesc frumos, Valentin!

  • avatar image

    adrian

    ian. 10, 2014

    Reply

    Intrebare de nestiutor: cum alegi pe cine iubesti? Poate coret ar fost: "ce trebuie sa stii cand ajungi/ai norcul/se intampla sa iubesti o frmeie desteapta". Zic si eu...

    • avatar image

      Gabriela

      ian. 10, 2014

      Reply

      Zici bine si este chiar reciproc valabil.

    • avatar image

      Alex

      ian. 11, 2014

      Reply

      adrian, o relatie este jumatate alegere (rational) jumatate sentiment/potrivire (irational). Eu de exemplu, am anumite standarde. Daca se intampla sa imi pice cu troc o fata care nu indeplineste acele standarde, serios ca nu o aleg. Si poate ca te gandesti ca ramai singur dupa rationamentul asta. Ei bine, de multe ori gasesti mai greu, dar cred ca depinde si de relatia ta cu Dumnezeu, pentru ca (si e o parere personala) fata care ti se potriveste o gasesti la El. :)

      • avatar image

        Anda Ciurea

        ian. 17, 2014

        Reply

        Alex, bun raspuns, intotdeauna fetele apreciaza baietii care au standarde :) mai mult decat atat..sunt de acord cu parerea ta personala, si bine ai spus .."fata cate ti se potriveste o gasesti la El" :)

        • avatar image

          Anda Ciurea

          ian. 17, 2014

          Reply

          scuze,"parerea ta " (fara "personala")

      • avatar image

        Olivia

        mai 21, 2015

        Reply

        nu am ramas asa surprinsa de articol, cum am ramas de tot ceea ce ai raspuns, Alex! imi dau seama ce carti ai citit :) dar e ceva mai mult... e Dumnezeu, e o gandire diferita, e o traire diferita! ma intreb unde sunt oamenii ca tine! Pentru unul ca tine ma rog!

  • avatar image

    Adrian

    ian. 10, 2014

    Reply

    O femeie deșteaptă nu ar trebui să fie cucerită greu. Dacă este deșteaptă, din start anumiți bărbați (cum sunt cei din descrierea din articol) ies din ecuație cu privire la o relație. Dacă știe ce caută, va găsi. Eu personal, ca bărbat, nu cred în cucerirea unei femei. Părerea mea, ambii parteneri intră într-o relație cu aceleași riscuri de a fi răniți. Dacă cauți să cucerești o femeie, ca bărbat, mi se pare că te auto-descalifici din categoria adulților normali. Ca bărbat normal eu caut o persoană pe care o apreciez, și care văd și eu în mod evident că mă apreciază. Îi transmit acest lucru verbal, și încerc să o apreciez și să mă bucur de ea și cu ea zilnic. Dacă se pune problema unor teste, păi cu scuzele de rigoare, dar aia nu mai este o relație normală. Nu prea are niciun bărbat normal chef să fie testat zilnic. Iar referitor la totul sau nimic, mare atenție. Acea frază poate termina orice relație. Dacă nu există un pic de deschidere în a ierta persoana cu care ești, mult succes, dar rămâi singur mult timp. Cu toți greșim, nimeni nu e perfect, iar a încerca să impui cuiva un standard de genul tot sau nimic, e foarte greșit. Depinde mult de ce greșeli face cel cu care ești, dacă sunt minore, acelea nici nu trebuie aduse în discuție, decât dacă se repetă des sau dacă îți place cearta.

    • avatar image

      Alex

      ian. 11, 2014

      Reply

      In teorie cam asa e. Dar ce faci daca iubesti femeia respectiva dar inca nu e convinsa sa intre in relatie cu tine? Poate ca tie "a cuceri" iti suna ca si cum ai face ceva standard, ce fac toti pentru a cuceri o femeie, ceva ce nu te reprezinta. A cuceri acea femeie inseamna sa petreci timp cu ea, sa o cunosti, sa te cunoasca, iar gesturile pe care le faci (nu stiu, flori, cadouri, timpul tau) sa fie pentru ca o apreciezi si ca inseamna ceva pentru tine. Cat despre teste (sau chestiile mai putin intelese de catre noi), nici mie nu imi plac, dar noi barbatii gandim un pic altfel decat femeile. Cateodata trebuie sa o asculti/accepti, pentru ca unele lucruri pe care ele le fac nu sunt de natura pentru a fii intelese ci fac parte din limbajul "codat" al lor "hei, vreau sa vorbim/ vreau sa iti spun ceva/ vreau sa fii atent la mine/ vreau sa comunicam". Daca vrei sa probezi chestia asta, fii atent atunci cand ea face ceva ce nu prea poti intelege si vorbeste/ascult-o/comunica cu ea. Apoi vezi daca repeta ce a facut sau intreab-o de ce a facut acel gest. Daca iti raspunde "nimic" (este acel "nimic" al femeilor care inseamna chiar nimic) sau zambeste in coltul gurii inseamna ca ai facut ce vroia. Recunosc ca m-am intins putin cu explicatiile dar imi place subiectul :D

      • avatar image

        Iulia

        ian. 14, 2014

        Reply

        Alex, fie ai petrecut ceva timp analizand personalitatea feminina, fie ai un spirit de observatie minunat! :D

  • avatar image

    Gabriela

    ian. 10, 2014

    Reply

    Dar ce te faci, cand, din nefericire, se intampla sa fii foarte desteapta. Cand observi, ca aduce flori in buchete gata făcute de florarese, ca încearcă sa para ca înțelege un comentariu, doar sa îți facă plăcere, ca are impresia ca oricum el a reușit sa convingă , dar de fapt tu nu esti de loc convinsa... Din nefericire, cred ca trebuie sa fii suficient de inteligenta sa nu observi toate astea, altfel, vei ramane singura... Sau nu?

    • avatar image

      Alex

      ian. 11, 2014

      Reply

      Gabriela, tu vrei musai un buchet de flori facut de mana lui? Eu cred ca daca face gesturile alea doar sa iti faca placere crezand ca oricum el te-a convins s-ar putea sa vezi urme de mandrie sau o atitudine mai detasata. Altfel, vei vedea urme de dedicare in comportamentul lui. Voi sunteti specializate in a observa chestiile astea :P

      • avatar image

        Gabriela

        ian. 11, 2014

        Reply

        Nu de mana lui, ci doar cu amprenta lui si dorintele sale :) da ai dreptate, voi aveți, cutiute dedicate ptr fiecare activitate :) si mai ales empty box... Daca nu știi, caută pe YouTube .

        • avatar image

          Paula

          iul. 18, 2014

          Reply

          Saracul logodnicul meu, daca i-as masura iubirea dupa creativitatea exprimata in buchete, as ajunge la concluzii foarte eronate. Daca ma intereseaza florile in sine mai mult ca gestul, mai bine imi iau singura flori, nu? (unii barbati nu sunt orientati artistic, n-au ce amprente si dorinte sa puna in buchete)

          • avatar image

            Alina

            aug. 12, 2014

            :))

  • avatar image

    Adrian

    ian. 10, 2014

    Reply

    Ca sa clarific pe scurt: cand judeci alta persoana, nu o iubesti. E dificil sa aduci acea atitudine intr-o relatie, mai ales la inceput si sa astepti totul de la cealalta persoana. Femeia inteligenta din descriere pare sa se considere pe sine din start mai pretioasa ca partenerul ei. OK, poti face asta, dar primo, dacă e un bărbat inteligent își va da seama de asta și s-ar putea să plece, si secondo nu prea ii mai poti spune iubire. Este o relatie interesata. Este ca si cum ai spune "eu tin la tine atata timp cat tu te comporti asa cum vreau eu". Este aceasta iubire? A iubi adevarat presupune sa tii la persoana cealalta mai mult decat la tine. Dau exemplul extrem: te inseala. Tu suferi, pentru ca el se simte bine alaturi de altă persoană. Nu e așa că e interesant? Te deranjeaza ca cel la care tii se simte bine. Ce legatura este intre suferinta ta si bucuria pe care o simte partenerul cu altcineva? Nicio legatura. Daca s-ar simti bine mergand la mare sau la un parc de distractii, nu te-ar deranja. Dar sa fie cu altcineva, vai, ce oroare. Atentie, in conceptul traditional de iubire se ascunde in mod pervers egoul propriu. Egoul resimte o serie de amenintari. Prima: nu sunt specială. Evident, nimeni pe acest pământ nu este special. Ne dăm seama de asta conceptual, dar când e să o realizăm pe pielea noastră, o considerăm o oroare. Sentimentul aprecierii dacă nu vine din interior (din tine, dar nu din ego, ci din suflet, din relația ta cu sinele tău profund - îi poți spune Dumnezeu), îți pot garanta că din afară nu va veni niciodată în cantități suficiente. A doua: egoul se teme de singuratate. Daca a iesit cu alta persoana, gata, te paraseste, si nu ai suficienta incredere in sine ca te vei descurca. (aceasta problema este una freudiana tipica, provenind din teama de abandon de catre mama sau tată. Se preda la psihologie curs introductiv). A treia: nu mai ai pe cine sa posezi. Controlul, a impune altei persoane ce sa faca, este una dintre cele mai distructive aspecte ale unei relatii. Nu-i asa ca te bucuri cand o persoana la care tii tine cont de ceea ce ii reprosezi si nu mai face? Inseamna ca tine la tine. De fapt, vai, efectul asupra psihicului tau la nivel subconstient este foarte nociv. Ai controlat pe cineva, si te-ai simtit bine. Acum vrei sa mai faci asta, pentru ca ai primit un feedback pozitiv. Din perspectiva publica, a modului in care este perceputa si descrisa traditional o relatie, ceea ce am scris mai sus este un sacrilegiu (sa te bucuri cand cel la care tii este cu altcineva). Dar adevarul are prostul obicei sa se afle dincolo de traditii sau perspective publice. Adevarul este ca iubirea adevarata are o singura caracteristica. Este neconditionata. Sigur, daca observi ca persoana cu care esti incearca sa te controleze, te minte, profita de tine, nu e interesata de tine, nu te apreciaza, iti rezervi dreptul sa iti reversi iubirea asupra cuiva care are calitatile pe care le doresti. Nu e nevoie de nicio cearta sau de vreo drama intensa. Doar de iubire.

    • avatar image

      ViM

      feb. 04, 2014

      Reply

      Draga Adrian, esti barbat si asta se reflecta in comentariul tau. Sunt in parte de acord cu tine, totusi in unele aspect da-mi voie sa-ti prezint o perspectiva feminina. In primul rand, daca barbatul este cel care decide sa initieze o relatie, trebuie avut in vedere ca el are un anumit avantaj de timp si informatii pe care fata, cel mai probabil nu il are. El a avut timp sa o observe, sa afle anumite informatii despre ea, sa decida daca i se pare o persoana interesanta si in final sa nascoceasca tot felul de metode pentru ca sa-i taie calea. Daca lucrurile se intampla asa, inteleg ‘cucerirea’ ca fiind perioada de timp pe care baiatul ar trebui sa fie dispus sa i-o acorde fetei, in care sa aiba ocazia sa il cunoasca si sa se convinga la randul ei ca merita sa mearga mai departe. Sunt constienta ca, pentru un baiat nu este foarte usor sa abordeze o fata, sa isi impartaseasca gandurile si sa riste sa fie respins. Tocmai de aceea, probabil, o data ce acest pas a fost facut, cei mai multi baieti isi doresc un raspuns promt, care, indiferent de natura lui, il va ajuta sa se relexeze, va detensiona lucrurile. Si daca raspunsul nu vine atat de repede pe cat se asteptau, incearca sa grabeasca un pic lucrurile, ceea ce este in dezavantajul lor deoarece trezeste suspiciuni. Dar, daca atitudinea lor e oarecum justificata, exista intr-adevar si anumite fete ‘inabordabile’, care isi doresc sa prelungeasca la nesfarsit aceasta perioada pentru a-si demonstra lor insile faptul ca sunt speciale; dar tocmai acest sentiment se dezvolta invers proportional cu stima ce le-o poarta celor de care se presupune ca s-ar putea indragosti. In cazul in care vorbim de debutul unei relatii in care cei doi se cunosc déjà de un anumit timp, cred ca lucrurile se desfasoara mai facil pentru amandoi, iar in cazul acesta, perioada de cucerire nu consider ca are sens. Din momentul in care cei doi hotarasc inceputul relatiei, atunci parerea mea este ca inceputul ei ar trebui sa se bazeze doar pe respect. Nu consider a fi normal sa judeci, pentru ca se presupune ca cel alaturi de care incerci sa construesti ceva are anumite calitati care te-au atras, iar cel pe care il apreciezi mi se pare imposibil sa-l judeci concomitent. De asemenea, consider ca aceasta perioada ar trebui sa se suprapuna peste sentimentul ca lucrurile sunt roz, ca ai gasit nu doar persoana potrivita, ci una cu totul aparte, mult mai mult decat te asteptai. Iar daca lucrurile nu stau asa, probabil ceva este in neregula. Dar, indiferent cat de frumoase sunt lucrurile nu consider ca in acest moment se poate vorbi de iubire si nu consider ca ar trebui sa avem pretentia la iubire (stiu, fetele intind lucrurile de multe ori si aici). Dragostea adevarata vine in timp si se masoara prin sacrificiu. Trebuie ajutata sa creasca, iar daca, la dezvoltarea ei nu contribuie ambii parteneri, probabil se transforma in obsesie. Sa suferi daca descoperi ca prietenul tau se simte bine langa o alta persoana, consider a fi un sentiment cat se poate de normal. Este tocmai constientizarea cruda a faptului ca inca mai investesti in dragostea voastra, cand el a incetat de mult sa o faca. Si doare. Probabil tocmai reactia de autoaparare declansata consecutiv durerii si caracterizata printr-o serie de evenimente ce au menirea sa transforme dragostea ce a fost candva in opusul ei, este cea care te deranjaza. Dar trebuie sa recunoastem ca nici orgoliul masculin ranit nu reactioneaza prea bine. Pe de alta parte, exista, intr-adevar in natura feminina o dimensiune a dragostei care se apropie mai mult de modelul divin, dar aceasta este dragostea materna. Dragostea materna este neconditionata. Dragostea fata de partener este conditionata de reciprocitate. Daca vrei sa ai parte de dragoste materna trebuie sa o iei ca intreg, cu toate componentele ei. Si nu-l consider a fi barbat pe cel care isi doreste o astfel de dragoste. Legat de control si de schimbare intr-adevar, femeile au tendinta sa faca abuz. Iar ca raspuns, barbatii devin insensibili la remarcile lor. Ambele atitudini mi se par gresite. Consider ca ambi parteneri ar trebui sa lupte sa se schimbe reciproc, dar nu spre a devein copia fidela unul altuia, ci pentru a deveni fiecare dintre ei o persoana noua,spre a devein una. Cu ganduri si aspiratii comune, detinand suma calitatilor celor doi care au fost candva, eliberati de defectele pe care le-au avut candva. Doar asa vor deveni mai buni, mai fericiti, mai indragostiti unul de celalalt. Doar asa vor rezista in timp. Usor de zis, greu de realizat. In toate luptele doar dragostea inspira, dragostea persevereaza, dragostea invinge. Dragostea, caci ea nu cunoaste ego.

  • avatar image

    Barsan Ciprian

    ian. 10, 2014

    Reply

    Încă o data felicitări pentru mesaj...

  • avatar image

    Angela

    ian. 11, 2014

    Reply

    CU O FEMEIE DESTEAPTA SA STII CA IN CASA ESTE MATRIARHAT!!!

    • avatar image

      Cristian

      dec. 20, 2015

      Reply

      Depinde de jumatatea " Femeii destepte " daca va fi sau nu matriarhat . Daca femeia va fi desteapta asta nu inseamna ca el trebuie sa fie p_ _ _ t. . Ce te faci in cazul cand vor fi amandoi destepti , dar foarte destepti ???

  • avatar image

    Seres Mihai

    ian. 11, 2014

    Reply

    O femeie poate sa iubeasca un barbat inferior ei (ma refer din punct de vedere intellectual ) cu conditia ca sa-l iubeasca suficient de mult si sa nu se astepte, ca relatia sa tina o vesnicie . Desigur, din acest moment putem reevalua si inteligenta femeii .

    • avatar image

      Alina

      mart. 21, 2015

      Reply

      Eu când intru într-o relaţie, tocmai de aceea intru, Mihai: că m-aş vedea cu acel om până la sfârşitul vieţii.

      • avatar image

        Cristian

        dec. 20, 2015

        Reply

        Crezi ca este vreo posibilitate sa te indragostesti de o persoana ce nu corespunde tocmai , tuturor criteriilor dupa care te orientezi acum in alegerea baiatului ce doresti pe viitor sa-ti devina sot si iubit ??? Ce vei face in cazul in care aceasta se va intampla ??? Mintea spune ceva si sufletul simte cu totul altceva ??? Este posibil ?

  • avatar image

    Ionut Sultana

    ian. 11, 2014

    Reply

    Barbati,nu va faceti griji pentru femeile inteligente..si pe ele le prosteste dragostea!

    • avatar image

      Alina

      ian. 13, 2014

      Reply

      :)))

    • avatar image

      Iulia

      ian. 14, 2014

      Reply

      De acord, absolut! De fapt nu le prosteste, le orbeste, dar, luati aminte barbati! si femeile prostite de dragoste, daca in umbra starii sta o adevarata inteligenta ele isi vor da seama de schimbare, mai devreme sau mai tarziu, si momentul ala va fi naucitor pentru voi :D

      • avatar image

        Ionut Sultana

        ian. 23, 2014

        Reply

        Naucitor pentru noi :)) auzi la ea,tu fiinta amuzanta. Inteligenta unei femei mi se pare un aspect foarte sexi, asa ca,cu atat mai bine.

    • avatar image

      Alex

      ian. 14, 2014

      Reply

      Mai in gluma mai in serios, o persoana inteligenta, fie ea femeie sau barbat, daca trece prima oara prin ceva poate ca nu-si da seama exact ce se petrece, dar din a doua sau a treia oara incepe sa se cunoasca si a cam intarcat balaia!

  • avatar image

    Adda

    ian. 17, 2014

    Reply

    De ar gândi toti cim o faci tu, Alex, mi-ar fi mai uşor să mă declar îndrăgostită ! Tres sympa !

  • avatar image

    Ale

    ian. 18, 2014

    Reply

    Multi barbati, intekigenti si de succes, fug de femeile inteligente... De ce? Pentru ca pe langa inteligenta, femeia se foloseste si de intuitie si atractivitate. Crudul adevar e ca barbatii se cam tem de femeile inteligente; iar daca mai sunt si frumoase... se simt pierduti.

    • avatar image

      Alina

      mart. 21, 2015

      Reply

      Asta, din păcate, cam aşa este...

  • avatar image

    gjkhsdgk jkgh

    ian. 19, 2014

    Reply

    Problema e ca nu mai sunt femei destepte!Pacat.

    • avatar image

      ELA

      ian. 02, 2015

      Reply

      Bravo! Si cum ai descoperit asa ceva?Din punctul meu de vedere cred caci subestimezi femeile.

  • avatar image

    Sergiu Nicola

    ian. 20, 2014

    Reply

    ”O femeie deşteaptă mereu se va lăsa cucerită greu, pentru că de cele mai multe ori, bărbaţii care nu vor ceva serios, pleacă. Astfel, se triază şi va rămâne cu cel care contează.” Nu știu dacă un bărbat adevărat acceptă asta așa ușor. Obiectiv fiind, cred că e cam frustrant să fii refuzat subtil(sau nu) într-un număr repetat de ori. Asta înseamnă că acea femeie nu vrea ceva anume. Această metodă este cred, spre dezavantajul femeiei. Cu excepția acestui paragraf, definiția pare a fi ok, dar cum spunea cineva mai sus; nu prea mai sunt femei deștepte.

  • avatar image

    cri

    ian. 22, 2014

    Reply

    Sper ca notiunea "desteapta" sa coincida pentru toata lumea. De exemplu, din punctul meu de vedere, "desteapta" din articol este (doar) "intuitiva". Empatica si cu al 6-lea simt inflorit. Ca orice femeie, de altfel. Si apoi... poti fi "desteapta" in multe feluri. Inteligenta. Isteata. Creativa. Smechera. Intuitiva ( :) ). Tocilara. De exemplu, notiunea mea pentru "a fi destept" consta in abilitatea de a mentine armonia si echilibrul in relatie, de orice natura ar fi aceasta. Fara a simti vreun moment ca faci un compromis. A! Si in abilitatea de a gasi pe cineva la fel de "destept" care sa isi doreasca aceeasi armonie.

    • avatar image

      Alina

      ian. 26, 2014

      Reply

      Bine punctat, Crina!

  • avatar image

    ovidiu

    ian. 23, 2014

    Reply

    si ma rog o femeie desteapta ce inseamna sa aiba iq peste 300, o femeie desteapta la ce la scoala ? incearca sa reeditezi tot ce ai scris este 100% de cacao , scuze ca te intreb tu te consider o femeie desteapta ? si inca o data scuze o femeie desteapta culta care is lasa ruju pe ....... altuia si tu s nu afli, nu te uiti la noi in romania asta cumperi femeile cu un sandwich :-J si toate sunt destepte :) Si credema am avut ocazia sa cunosc femei din toate pctele de vedere enumerate mai sus de tine de mine sunt dezamagit

    • avatar image

      Alina

      ian. 23, 2014

      Reply

      Ovidiu, tu să mă scuzi acum: depinde şi unde le cauţi. Dacă continui să le cauţi prin cluburi sau ştiu eu unde, o să tot fii dezamăgit.

      • avatar image

        Gabriela

        ian. 23, 2014

        Reply

        Alina tu chiar esti o femeie desteapta.

        • avatar image

          Alina

          ian. 26, 2014

          Reply

          Mulţumesc foarte frumos. Mai am multe de învăţat...

    • avatar image

      Iulia

      ian. 30, 2014

      Reply

      Este mai simplu sa consideri ca nu exista femei destepte decat sa te intrebi De ce oare nu ai cunoscut tu inca una. :-) " Vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca sunt acri " ei dragii mei, tocmai in asta consta inteligenta unei femei, nu sunt cunoscute decat de barbati demni.

  • avatar image

    Grigore Gorincioi

    apr. 16, 2014

    Reply

    Frumos,articol bravo!

    • avatar image

      Alina

      mart. 21, 2015

      Reply

      Mulţumesc!

  • avatar image

    Florin Cucu

    dec. 02, 2014

    Reply

    Ha ha ....ha ! daca "destept" inseamna "informat" , iar "prost" inseamna "neinformat" , atunci, in numele dragostei, toti ar avea sanse egale ... Dar vezi ca traim intr-o lume imperfecta si-un timp ...cam provizoriu si atunci sansele tind sa devina utopii, iar compromisul, unica alternativa .... Ce ramane de facut ? Sa fim deschisi si vom afla ... In fine, sa nu incetam sa credem, sa nu incetam sa daruim, si sa nu incetam sa speram ... Nu?

  • avatar image

    Nistor Cristian

    ian. 07, 2015

    Reply

    Foarte bun articolul. Felicitari!

    • avatar image

      Alina

      ian. 31, 2015

      Reply

      Mulţumesc!

  • Stiai ce se intampla daca ai ales sa iubesti o femeie desteapta?

    mart. 06, 2015

    Reply

    […] sursa: alinailioi.ro […]

  • Cand alegi sa iubesti o femeie desteapta | Chris Oliver

    nov. 15, 2016

    Reply

    […] Sursa: alinailioi.ro / Foto: thebusinesswomanmedia.com […]

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.