de la o fata catre alta

Simplu şi uşor sunt sinonime. Însă, este o mare diferenţă între o femeie simplă şi o femeie uşoară!

1017150_669089349797102_1244229387_n

„M-am săturat de manechine vii. De plastic. Sunt bune doar aşa… de câteva ori. Cu cât mi se oferă mai uşor, cu atât vreau să plec apoi mai repede”.

„Hahaha. Dacă m-aş vedea căsătorit cu una din femeile cu care ies? NICIODATĂ! Sunt bune pentru distracţie, dar nu ca să fac familie cu ele. Nu, hotărât nu!”.

„Băi, să vezi ce uşoare sunt! Le spun clar că nu am nici o intenţie cu ele, sau că nu vreau nimic serios, şi totuşi ele se ţin după mine! Normal că dacă îmi dau, eu iau! Dar nu, nu mi-aş lua niciodată de nevastă o femeie care fost „darnică” cu bărbaţii „.

Acestea nu sunt vorbe spuse de mine. Sunt cuvinte spuse de trei bărbaţi frumoşi şi deştepţi cărora eu le spun că sunt nişte „jucători”. Au decis să fie sinceri cu mine, şi să mă ajute să fac acest articol. Am discutat despre femeile cuminţi şi femeile „obraznice”.

Aşadar, împreună am tras concluzia că o femeie cuminte este ca o comoară: greu de găsit şi preţioasă. În schimb, o femeie „rea” este ca o monedă lipsită de valoare: o găseşti la orice colţ de stradă.

Femeia cuminte atrage din partea bărbaţilor respect şi admiraţie. Femeia mai puţin cuminte atrage ironie şi dispreţ.

Femeia care cedează uşor este dorită de un bărbat pentru o noapte. Femeia care ştie să se respecte este dorită de un bărbat pentru toată viaţa.

Femeia care caută să atragă mai degrabă prin partea fizică, decât prin intelect, are parte de… trupul bărbatului. Femeia care atrage prin intelect, are parte de inima bărbatului.

Femeia care se comportă cu corpul ei ca şi cu un obiect, va fi tratată ca unul!

Femeia care ştie să spună şi „nu”, la un moment dat va spune „DA” în biserică.

Femeia prea „darnică” va avea parte după căsătorie de reproşuri. Femeia chibzuită va avea parte de laude.

Femeia înţeleaptă poate să meargă  pe stradă de mână cu soţul ei, fără să se întâlnească cu jumătate din cei care i-au călcat pragul.

În schimb, bărbatul care va avea o femeie „darnică”, mereu se va întreba dacă cel care tocmai a salutat-o, a văzut ce vede şi el în fiecare noapte.

Femeia uşoară şi superficială este dorită pentru o zi. Femeia simplă şi înţeleaptă este dorită pentru  o viaţă!

P.S. Mulţumesc tuturor celor care m-au votat şi mă vor vota la secţiunea 8, categoria CEL MAI BUN BLOG, http://www.radardemedia.ro/pagina-de-vot-premiile-radar-de-media-editia-primavara-2014/

Citeste si:

de la o fata catre alta

Vă rog, NU vă mai transformați în fotografii!

Transformare before & after Dragi femei, Vă rog, NU vă mai transformați în fotografii! Mi s-a întâmplat nu de pu...

de la o fata catre alta

Frumusețea nu are vârstă!

Pe măsură ce trece timpul începi să realizează că al tău corp începe să sufere anumite modificări. Fie că vorbim de o piele...

32 Comments

  • avatar image

    Just a random Guy

    ian. 28, 2014

    Reply

    Foarte, foarte tare articolul, chiar m-a amuzat, dar nu numai. Cat despre "o femeie “rea” este ca o monedă lipsită de valoare: o găseşti la orice colţ de stradă." ... Desi o sa par probabil un ticalos, meschin as vrea sa-ti spun ca, e putin mai rau de-atat...aceste "rele" sau, ce mi-a placut mie cel mai mult, "darnice" sunt atat de "valoroase" incat moneda de la colt, reprezinta de cateva ori mai mult decat valoarea unei astfel de "manechine". Si da fetele "darnice", reprezinta pana si pentru cel mai pueril tip de pe planeta, echivalentul unei partide, nici macar al unei nopti. In rest felicitari pentru articolele tale, chiar imi face placere sa le citesc.

    • avatar image

      Alina

      ian. 28, 2014

      Reply

      Mulţumesc frumos, random guy! :d Mă bucur că îmi eşti cititor! :)

      • avatar image

        Just a random Guy

        ian. 29, 2014

        Reply

        Ce pot sa spun, si tu ai citit ce am scriam eu, dar cum eu nu mai am timp sa scriu, citesc. Asa ca pot doar, sa-ti spun ...Cu placere!...si ca sa nu ma intelegi gresit, nu "Cu placere" ti-am spus ca imi plac articolele tale, ci Cu placere le citesc. Keep up the good work!

    • avatar image

      Valentin

      ian. 28, 2014

      Reply

      Femeia..... este un subiect interminabil. Sunt situatii cand nu prea au de ales unele femei si nu-s de condamnat. De condamnat sunt cele care se fac usoare pentru un trai mai nobil. Dupa ce-si ating scopul incearca sa fie femei simple.

  • avatar image

    Ella

    ian. 28, 2014

    Reply

    Alina, felicitari pentru articol. Uimesti ca deobicei prin subiectele abordate :) Dar as vrea sa adaug cateva ganduri. 1. Atunci cand Dumnezeu schimba o femeie de ,,plastic'', transformarea e vizibila si aceasta femeie devine o comoara pura in ochii lui Dumnezeu si a viitorului sot. Sa nu uitam ca orice sfant(a) are un trecut si orice pacatos poate avea un viitor imaculat. Am prins ideea articolului, dar observ si o anumita superioritate printre randuri, de parca acest gen de femeie nu are nici o sansa, in special in fata celor din categoria opusa. O femeie care a gresit mult si a fost iertata, iubeste mult. Mai multe studii au aratat ca aceste femei usoare au ca factor declansator al stilului lor de viata relatia proasta cu tatal inca din copilarie si astfel isi cauta dragostea in locuri gresite. Cred ca putem face mai mult pentru aceste femei decat sa le dam doar ca exemplu negativ. 2. Cea mai tare fraza din articol mi se pare urmatoarea :În schimb, bărbatul care va avea o femeie “darnică”, mereu se va întreba dacă cel care tocmai a salutat-o, a văzut ce vede şi el în fiecare noapte. De ce sa nu punem si invers, barbatul care e darnic in locul femeii. Cum credeti ca trece o femeie peste drama de a sti ca sotul ei are un trecut si ca se intalneste pe strada cu femei care ,,vad ce vede si ea in fiecare noapte''? Ar fi o intrebare pt discutii sau ca tema pt un nou articol. Acum o sa te provoc putin Alina :) Tu ai da vreo sansa unui barbat care a fost prea darnic, un playboy spus pe sleau, dar care s-a schimbat si isi cauta jumatatea? Nu e ironica intrebarea, si are leg. cu fraza aia tare.

    • avatar image

      Alina

      ian. 28, 2014

      Reply

      Departe de mine intenţia de superioritate, Ella. Chiar departe! Bineînţeles că fiecare are un trecut, şi că Dumnezeu iartă acel trecut şi schimbă omul DA, i-aş da o şansă din toată inima, pentru că atunci când iubesc, dacă persoana s-a schimbat, atunci nu are importanţă trecutul. Şi crede-mă, nu o spun doar aşa... Bărbatul care a fost un playboy, dar s-a schimbat, pentru mine e bărbatul pe care-l iubesc, nu bărbatul care a fost ceva... :)

      • avatar image

        Vasy Ucr

        ian. 28, 2014

        Reply

        frumos spus :D

    • avatar image

      Alex

      ian. 28, 2014

      Reply

      Ella, eu am ajuns la o concluzie care deranjeaza pe multi, dar din pacate e fondata si sustinuta de ceea ce ai zis tu: "Mai multe studii au aratat ca aceste femei usoare au ca factor declansator al stilului lor de viata relatia proasta cu tatal inca din copilarie si astfel isi cauta dragostea in locuri gresite." Nu este vorba numai despre femei, ci si despre barbati. De fapt, o importanta radacina a acestor comportamente isi au cauza in comunicarea si educatia din copilarie. De aceea, un lucru care trebuie schimbat in generatia noastra este sa invatam cum sa crestem copiii. Uneori ma intreb de ce oricine poate fi parinte daca in acest fel stau lucrurile cu abilitatea de a creste un copil? E o intrebare tampita, prosteasca, spune-i cum vrei, dar mie mi se pare foarte fireasca.

      • avatar image

        Ella

        ian. 28, 2014

        Reply

        Alexx, sunt de acord cu tine. Nu e o intrebare prosteasca. Ca sa fi parinte trebuie sa fi pregatit si psihologic, nu doar biologic. Din pacate, se pune prea putin accentul pe genul asta de pregatire

  • avatar image

    Random bad girl

    ian. 28, 2014

    Reply

    Mi se pare ca esti putin prea putin documentata despre acest subiect. Poate ca da, barbatii se casatoresc cu fetele cuminti, cum iti palce tie sa le spui, dar hai sa fim serioase, acea fata cuminte trebuie sa fi trecut prin cel putin 3 paturi pana la casatorie, ca sa nu fie tocmai...prea cuminte. Si apoi, fata asta cuminte si inocenta, intelectuala, care arata ca o nuca de cat creier are in cap, o sa ramana cu copii in bucatarie, si o sa-i gateasca iubitului ei sot, in timp ce el o sa aiba "o intalnire de afaceri" care se prelungeste, si ea nu o sa stie niciodata cat de mult ii plac afacerile. Inteleg ca tu esti o fata cuminte, asadar nu o sa sti niciodata cat de distractiv e sa nu fi. Si cat de mult le place baietilor asta

    • avatar image

      Sabin

      ian. 28, 2014

      Reply

      Esti praf, taci si stai jos. Esti jalnica in comentarii si sunt foarte sigur ca ai fost folosita doar ca un instrument al placerii .. Iti spun eu, fetele cuminti se aleg cu baietii buni, restul raman cu "barbatii adevarati" iresponsabili si care nu vor "o relatie serioasa".. Ce? Singurul tau neuron nu poate percepe ca exista fete care se casatoresc virgine si care au parte de toata fericirea din lume?? Esti la fel de penibila ca principiile pe care te bazezi .. Random girl, ti-ai pierdut identitatea si ai ales sa o imprumuti pe cea a societatii meschine in care traiesti... esti un esec! Fa-ne un serviciu si nu lasa urmasi! ;)

      • avatar image

        Joao Zola

        ian. 29, 2014

        Reply

        Random bad girl, gresesti si nu puțin afirmând astfel de lucruri... Personal cunosc femeile care au fost si sunt cuminte, una din ele imi este soția... Din păcate met Spiritul de turma inca ne ghidează societate.., daca nu faci ceva inainte vei fi catalogat, si daca faci tot catalogat esti, asa ca mai bine stai cuminte, macar ai pace sufleteasca ca ai rămas curată pentru cel care cu adevărat merita. Cat despe băieți, nimic nu este mai urat decat sa pe toți in aceasi oala (este valabil si in cazul femeilor)... Bărbat care știe pe cine are acasa, se grăbește sa ajunga acasa... Crede ma imi place sa ajung acasa sa găsesc fata mea cuminte si frumoasa si Deșteaptă, din fericire nu sta doar in bucătărie.... Cea ce tu numești distractiv, de fapt este o pata care nu se va putea șterge, pentru ca renumele rămâne chiar daca te schimbi... Numai bine

      • avatar image

        Random bad girl

        ian. 29, 2014

        Reply

        Doar pentru ca pe tine te cheama Sabin si nu random ceva, nu inseamna ca inca ai o identitate. Si cred ca daca ai fi mai bun la citit si oameni si ce scriu, ai intelege mai mult decat ce pare ca am scris la prima vedere. Sau am atins cumva o coarda sesibila a "identitatii" tale?

    • avatar image

      Alex

      ian. 28, 2014

      Reply

      Sabin, nu fii rau. Nici nu o cunosti si iti permiti sa o jignesti. Vezi ca lucrurile pe care le spui zic ceva si despre tine, nu numai despre ea. Random bad girl, perspectiva in care ai relatat lucrurile este o perspectiva specific pesimista. Nu ai de unde sa stii ca intalnirile lui de afaceri se vor "prelungi" in acest fel. Crezi ca e mai bine sa fii femeie cuminte decat usoara? Poti sa fii daca vrei. Nu te uita in gura altora, pentru ca nu ei vor raspunde de viata ta cand iti vei da seama care este de fapt adevarul. Si nu a negat nimeni ca nu e distractiv si nu le place baietilor. Dar crezi ca se merita?

      • avatar image

        Random bad girl

        ian. 29, 2014

        Reply

        Alex, mersi. Nu sunt pesimista, sunt doar realista, si cred ca viata trebuie traita. Exista o perioada in viata fiecaruia cand facem nebunii, apoi ne cumintim. Eu acum sunt in perioada nebuniilor, dar cand o sa gasesc persoana potrivita, si persoana aceea o sa ma gaseasca pe mine...probabil o sa devin o simpla fata cuminte. Trecutul e trecut, si asa cum eu am unul, si el o sa aiba.

        • avatar image

          Anonim

          ian. 29, 2014

          Reply

          :))))))) crezi ca daca plantezi buruieni, o sa creasca flori. totul functioneaza in lumea asta pe baza legii cauza-efect....sper sa nu iti dai seama prea tarziu

          • avatar image

            Joao Zola

            ian. 29, 2014

            Random bad girl, la noi (nu Sunt Roman) exista o vorba... "daca stiam"... daca stiam vine mereu pe urma alegerilor rele facute... nu exista nici o placere pe termen lung sa se traiasca ca o fata darnica, acel cineva de care vorbesti daca nu a facut si el parte din lumea celor frumosi si destepti, atunci iti pot asigura ca mai devreme sau mai tarziu vei spune: DACA STIAM, NU AM FI TRAIT CA O FATA UŞOARA SI DARNICA

    • avatar image

      just a girl

      sept. 26, 2014

      Reply

      Hei, Random bad girl. Asta este părerea ta, dar aș vrea să te întreb dacă ai auzit părerea vreunui bărbat trecut de 25 de ani, un bărbat cu capul pe umeri care știe ce vrea de la viață, poate tatăl tău , sau poate un bărbat a cărui soție a fost pură până în noaptea nunții. Sunt curioasă ce ți-ar spune ei. Ceea ce le transmiți tu bărbaților care citesc comentariul tău, e că fetele pure nu prea se mai gasesc. Așa că fetele să trăiască așa cum vor ele, bărbații la fel, și după căsătorie vor vedea ei... Eu vreau sa spun : BĂRBAȚI, NU VĂ COBORÂȚI STANDARDELE, femeile pure încă există! Și merită un bărbat pe măsură. Asta spun eu, o fată care vrea să păstreze totul : primul sărut, prima intâlnire, primul și ultimul DA in fața altarului, unui singur bărbat. :)

  • avatar image

    Ion De Lemn

    ian. 28, 2014

    Reply

    No, spune-le asta minorelor de pe facebook....

  • avatar image

    Anonim

    ian. 28, 2014

    Reply

    Random bad girl, orice fata poate ajunge in cateva minute...ca tine dar tu ai da orice sa mai fi virgina, cand o sa iubesti cu adevarat. Deci, ce e asa de exceptional in a avea multi parteneri? doar iti diminuei capacitatea de a iubi. sper sa gasesti dragostea adevarata

    • avatar image

      Random bad girl

      ian. 29, 2014

      Reply

      Te inseli, nu as da nimic sa mai fiu virgina, pentru ca dragostea adevarata pe care o tot lauzi tu, nu tine cont de virginitate. Si inca nu am inteles ideea asta pe care unii indivizi ai socitetatii par sa o sustina, cum ca femeia ar trebuii sa fie virgina si inocenta, idiferent de cum e barbatul. Capacitatea de a iubi nu se diminueaza, se conserva. pentru ca eu nu am relatii serioase cu baieti neseriosi din care sa ies ranita si sa imi fie frica sa mai iubesc. Asadar, cand o sa imi intalnesc "marea dragoste" o sa pot sa il iubesc cu totul, fara resentimente, fara frica.

      • avatar image

        Anonim

        ian. 29, 2014

        Reply

        Orice mi-ai spune, nu te cred fiindca am mai auzit fete ca tine si dupa ce le castigi increderea si lasa garda jos, recunosc ca ar face alte alegeri daca ar avea sansa, in special cele care si-au intalnit marea dragoste...nu promovez ideea asta prosteasca ca doar femeia trebuie sa fe virgina, iar barbatul sa isi faca experienta. Eu cred in principiile Bibliei care afirma negru pe alb ca sexul inainte de casatorie e un pacat, pe care Dumnezeu il va pedepsi daca omul nu se caieste de el. Dumnezeu nu e partinitor cu barbatii, le cere acelasi lucru. Inainte sa vii cu argumente contra Bibliei, iti spun ca pt binele si protectia noastra cere Dumnezeu ca sexul sa fie practicat doar in cadrul casatoriei. Protectie de boli, deceptii, sarcini nedorite etc. etc. Sexul poate fi ca si focul, daca e aprins cand trebuie si unde e locul lui, te incalzeste; daca e scapat de sub control, incendiaza.

  • avatar image

    Catalina Toma

    ian. 29, 2014

    Reply

    ,,Sunt cuvinte spuse de trei bărbaţi frumoşi şi deştepţi ..." Nu ii cunosc, insa din ceea ce au spus si au facut, tind sa cred ca nu sunt frumosi si destepti, cel putin nu in modul in care inteleg eu frumusetea si inteligenta. Din punctul meu de vedere, un barbat frumos si destept este cel care se respecta atat pe sine cat si pe cei din jur. Este barbatul care nu ar intra in relatii de dragul relatiei, fara intentii serioase, avand aventuri de o noapte. Un barbat frumos da dovada de bunatate si un barbat bun niciodata nu s-ar folosi de femei, chiar daca se ofera ele pe tava. Ar stii ce isi doreste si ar lupta sa cucereasca pas cu pas femeia iubita.

    • avatar image

      Alina

      ian. 29, 2014

      Reply

      Cătălina, am făcut referire la fizic. Şi confirm: sunt frumoşi, şi sunt şi deştepţi! Nu fă confuzia între un bărbat moral şi frumos sufleteşte, şi între un bărbat frumos fizic şi deştept intelectual, nu neapărat sentimental sau sufleteşte.

  • avatar image

    Ella

    ian. 29, 2014

    Reply

    Alina, ms pt sinceritatea ta, dar cred ca pana nu ajungi in situatie, poti accepta doar mental ca sotul tau sa aiba un trecut. Spui ca ar fi doar barbatul pe care-l iubesti, nu altceva...dar dupa ce ar trece perioada de inceput, inevitabil te-ar innebuni scenarii cu el si cu fostele, mai ales daca le-ai cunoaste, si cel mai dureros ar fi ca intotdeauna in subconstient ar fi gandul ,,nu sunt singura pe care a sarutat-o, a atins-o etc.'' Nu are rost sa ne prefacem, Dumnezeu a pus in noi dorinta de a avea un partener pe care sa nu-l imparti cu nimeni. iar relatiile din trecut au consecinte.

    • avatar image

      Florin

      ian. 29, 2014

      Reply

      Ella, eu CRED ca poate accepta chiar daca ar fi in „situatie", iti spun din experienta. Il poti accepta daca a fost schimbat cu adevarat de Dumnezeu. Singurul lucru pe care a trebuit sa-l fac a fost sa o iert pentru trecutul ei ca si cand mi-ar fi gresit. Gandindu-ma la lucrul acesta mi-am dat seama ca daca eu nu iert nu voi fi iertat nici eu de Dumnezeu (m-au ajutat si exemplele din biblie cum este Osea, sau alte carti citite). Intradevar nu este usor cand te intalnesti cu persoanele respective, dar nu am ura fata de acestea, ba chiar mai mult incerc sa-i accept ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Dupa ce am reusit sa fac lucrurile astea ne-am casatorit si suntem foarte fericiti. Cat despre consecinte, pentru noi Dumnezeu a facut TOATE lucrurile noi, cele vechi s-au dus.

      • avatar image

        Ella

        ian. 29, 2014

        Reply

        Florin, ma bucur ca traiesti o astfel de poveste, dar sper sa nu ma intelegi gresit, astea sunt exceptii. Tu esti o exceptie, nu toti barbatii sau toate femeile pot accepta si trece peste amintiri chiar daca au iertat. De acord, Dumnezeu face toate lucrurile noi, dar oare are acelasi farmec o poveste ,,de mana a doua''?! Nu am gasit alta expresie mai potrivita si realista, scz. Ideea e ca cele mai fericite cupluri sunt acelea in care amandoi s-au pastrat pt viitorul partener. Ai citit ,,Cand povestea de dragoste ti-o scrie Dumnezeu''? Cum ramane cu copiii, cand vor afla despre trecutul unuia din parinti si poate de la cine nu trebuie?!

    • avatar image

      Iulia

      ian. 30, 2014

      Reply

      Wow! Despre ce fel de tortura a psihicului vorbesti tu aici Ella? Permite-mi sa spun ca, nu as putea fi fericita daca m-as gandi zilnic la cate femei a mai sarutat sotul meu inainte de mine. Sub nicio forma! Din punctul meu de vedere este mult mai important sa fii ultima femeie in viata unui barbat decat sa fii prima...

      • avatar image

        Anonim

        ian. 30, 2014

        Reply

        Un barbat adevarat e unul care a iubit toata viata o singura femeie, nu mai multe! Ce mare lucru face, cu ce e deosebit un barbat care vorba unui blogger a fost ,,taur comunal'' iar acum se multumeste cu una singura?! E important sa fi prima si ultima femeie din viata unui barbat! Asa a creat Dumnezeu casatoria dar diavolul a pervertit relatiile

  • avatar image

    Joao Zola

    ian. 29, 2014

    Reply

    Articol frumos si bine scris, câteva precizări: O femeie simpla bate la pas o femeie ușoară, întotdeauna o femeie simpla va aduce mai multă pace decat o femeie ușoară, caci nu stii niciodată cine va bate la ușa ta, ca a venit sa ți i-a femeia... Doamne Ferește. O femeie simpla din punctul de vedere a lumi, de fapt este femeia completa din punctul de vedere a lui Dumnezeu (Prov. 31), pe cand femeia ușoară, nu numai ca nu zideste, dar nici macar nu știe cum se zideste. O femeia simpla va avea plăcerea sa descopere totul cu bărbatul vieții ei, si va avea o căsnicie binecuvintata, pe cand o femeie darnică, va fi măcinată de gândul al comparatiei, plăcerea nu mai are, caci deja a trăit de toate, inainte de termenul. Parafrazand asa de încheiere: cine găsește o femeie simpla, găsește un bine, primește si indurarea de la Dumnezeu... Prov. 18:22

  • avatar image

    Lavinia Humeniuc

    ian. 29, 2014

    Reply

    Adevarat.

  • avatar image

    Iulia

    ian. 30, 2014

    Reply

    De acord in mare parte cu articolul, dar nu inainte de toate, de acord cu Alex.... Sa nu aruncam vina intr-o singura directie. Pe langa asta un lucru important pentru cei care au comentat articolul din perspectiva unui viitor sot sau sotie, dupa cap. Cand vorbim despre casatorie,cred eu ca vorbim despre dragoste si.... se stie ca: “ Dragostea e intotdeauna rabdatoare si draguta.Niciodata nu e geloasa. […] acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul." 1 Corinteni 13:7

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.